علوسکم گم شده

♥افسونگر عـــاشق♥

حــماقت بود به عشقت اعــتماد کردن با خـــــــــدا هم یه حرفی داشتم :میگم خـــــدا من اینجا هر چی دوست داری را دارم میگذرونم فقط یه نگاه به سیــــــــاهی و گودی پایه چشمم بنداز ...

علوسکم گم شده

 

 

اتل متل جدایی ... عروسکم کجایی ؟ // گاو حسن پریشون ... یه دل داره پر از خون // عشقم که رفت هندستون ... خونه ام شده قبرستون // یه عشق دیگه بردار ... یه دنیا غصه بردار // اسمشو بذار بچگی ... تا آخر زندگی // هاچین و واچین تموم شد ... عمر منم حروم شد



نظرات شما عزیزان:

ehsan
ساعت10:55---19 تير 1392
عالی بود مرسی

mahdi
ساعت23:37---5 تير 1392
درود. همچین گفتی اپ کردی فک کردم ده تا پست گذاشتی خسته نباشی واقعا ذوق مرگم کردی خخخخخخخخ
فک کنم فردا بتونم اپ کنم وقت کردی ی سر بزن. دفه پیش من فدات شدم این دفه نوبت توست خخخخخخخخ بای فعلا.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در چهار شنبه 4 تير 1392برچسب:,ساعت 23:54 توسط farnaz |